Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetaal- en retourneringsbeleid.   Niet tevreden over uw aankoop? Jammer, maar dat kan natuurlijk. Uiteraard staan wij ook na uw aankoop klaar voor u en hebben we een helde terugbetaal- en retourneringsbeleid.   Graag horen we waarom het product niet naar wens is. Afhankelijk hiervan proberen we samen een oplossing te vinden. Voorbeelden zijn:
  • omruiling voor een nieuw product;
  • (gedeeltelijk) geld terug;
  • alternatief product.
  Versproducten (bijv. koffie en thee):
  • maximaal binnen 14 dagen retour;
  • originele verpakking;
  • aankoopbewijs is niet nodig, omdat we deze digitaal kunnen herleiden, maar is wel handig als u deze nog heeft.
  Niet-versproducten (bijv. servies)
  • maximaal binnen 30 dagen retour;
  • ongebruikt;
  • originele verpakking;
  • aankoopbewijs is niet nodig, omdat we deze digitaal kunnen herleiden, maar is wel handig als u deze nog heeft.
  Indien u het gekochte product via post terug moet sturen, bent u zelf verantwoordelijk voor de verpakking, eventuele schade tijdens transport en de hieruit voortvloeiende kosten. Ook de verzendkosten van het retour gestuurde artikel zijn voor rekening van de consument.   Garantie. Is een product defect, en valt dit binnen de garantie? Dan vergoed Coffee & Tasty alle kosten voor verzending etc. en zorgen we voor een vervangend product. Mocht dit niet mogelijk zijn, zal een vergoeding van een reële waarde van het product worden betaald.   Heeft u vragen of twijfelt u ergens over? Neem dan contact op met ons.
0
    0
    Winkelwagen
    Uw winkelwagen is leegTerug naar de winkel
    Chat openen
    1
    Coffee & Tasty Chat
    Hallo,
    Kunnen we je ergens mee helpen?